Onze klantenservice
Hoe kunnen we helpen?
De klantenservice van Zaden op Maat staat je graag te woord. Heb je een vraag over onze producten of ben je gewoon nieuwsgierig?
Mail gerust of vul het contactformulier in!
Neem contact op
Onze gegevens
Zaden op Maat
E-mail: info@zadenopmaat.be
Telefoon: +32 (0)456 64 38 77
IBAN: BE75 0019 0545 3751
BIC: GEBABEBB
BTW nr: BE 0835 242 353
Waar ben je naar op zoek?
Om je nog sneller te helpen, hebben we alvast een aantal mogelijke vragen voor je beantwoord. Staat je vraag er niet bij? Geen probleem, je kunt direct contact met ons opnemen via het contact formulier hierboven.
Wij vinden het belangrijk dat de bestelling en betaling zo gemakkelijk en veilig mogelijk verlopen. Zodra je afrekent komt u in een beveiligd betaalsysteem.
Uw transactiegegevens worden versleuteld. Hierdoor kan niemand meekijken in uw gegevens. Uw gegevens zijn veilig bij ons en wij houden ons dan ook aan de privacy wetgeving. Om onze privacy verklaring te bekijken, klik HIER.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Momenteel versturen wij bestellingen 3 dagen per week, zie schema op volgende pagina. Als je in België woont, wordt je pakketje gemiddeld 2 dagen na je bestelling geleverd. Verzendingen in de Benelux & Duitsland duren meestal 3 tot 4 werkdagen.
Aangezien wij per gewicht naar verschillende landen verzenden kunnen de verzendkosten sterk variëren. Hier is een lijst met schattingen, dit kan variëren op basis van BTW kosten. | België € 5,55,- | Nederland € 6,95,- | Duitsland € 6,50,- | Luxemburg € 13,-
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Het is mogelijk om veilig te betalen via Bancontact, Ideal of Bankoverschrijving. Bestelling betaald via bankoverschrijving worden pas verzonden als de betaling ontvangen is.
Moet ik een account aanmaken om iets te bestellen bij Zaden op Maat?
Nee, je kan ook zonder account bij ons bestellen. Wij kunnen je alleen beter helpen als je wel een account bij ons aanmaakt. Wij zullen uw gegevens nergens voor gebruiken en je zal geen automatische nieuwsbrief ontvangen tenzij je je hier niet voor hebt ingeschreven.
Het spijt ons dat je iets wilt retourneren. We horen daarom graag hoe we je de best mogelijke winkelervaring kunnen geven.
Je bent niet verplicht om een reden op te geven voor de retourzending, maar je helpt ons wel om de service te verbeteren. De feedback die je als klant kunt geven is erg belangrijk voor ons.
We hebben een speciale pagina gemaakt om je te helpen bij het retourneren. Om naar de retourpagina te gaan, klik HIER.
Binnen hoeveel dagen moet ik retourneren?
Omdat wij je de best mogelijke service willen bieden, heb je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Dus maak je geen zorgen, we hebben geen haast! Het leven is druk genoeg!